Ali Gültekin

26 Ekim 2012 Cuma

İKİADIM GERİ



Almanya'da bizlerin kurduğu yüzlerce "sivil toplum kuruluşları" var. Sorumluluklarınıyerine getiren STK sayısı bir elin parmaklarını geçmez.
-İşverendernekleri
-İsçidernekleri
-Öğrencidernekleri
-Velidernekleri
-Meslekdernekleri
-Hemşeri dernekleri
-Projedernekleri
-Spordernekleri...
...Yan yana koysanız Kapıkule'ye uzanır. Öğrenci, işçi ve velilerin hiçbir sorunu ile uğraşmadıkları kesin.  Sadece kendilerinin faydalanacagı işlerle uğraşırlar.
Kim Bunlar?
Yazılıgörsel basından tanırız. Bizler için çalıştıklarından dem vururlar. Bizim yaralarımıza merhem olduklarını görmedik. Yanımızda hiç olmadılar. Ne yaptıklarından habersiziz.
Öbür dünya için çalışıyorlarsa onu sorgulama bizim haddimiz değil. Allah yardımcıları olsun. Yönetim makamı 9, iş yapan üç, üyelik çizelgesinde 110, Aidat ödeyen; 17 ahbap, dost.
Varlık nedenleri ne?
-Geyikyapmak.
-Zamangeçirme.
-Gönlünühoş tutma.
-VitrinMankenliği.
-Yönetim'de görünme gücü ile görünmezlerden nemalanma.
-Yerel ulusal anlamda politika yapma, temsilci olama hevesi.
Sözde Türkiye'den gelen siyasilerin karşısına sorunlarımızı anlatmak için çıktıklarınısöylerler. Sözde en az 40 kuruluşun temsilcileridirler. Görüntüye bakınca Bakan'da buradan çözüm çıkacağına inanır. Bakan: 100 üyesi olan 1 adım öne çıksın. Tümü iki adım geri attı.
Yalan! Bunlar gerçek anlamda kimseyi temsil etmiyor, diyecek olsan ne yazar.
Ne iş yaparlar?
Yapmamalarıgerekenleri yaparlar.
O nedenle, iki yakamız bir araya gelmez.
Hadi hayırlısı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder